به گزارش کار میهن، بازدید از کمپانی های پیشرو و مهم ژاپن همچون پاناسونیک، تجهیزات پزشکی امرون، شرکت ملی گاز ژاپن، لاستیک سازی بریجستون و شرکت تولید مواد شیمیایی کائو و همچنین حضور در سمینارهای آموزشی با سخنرانی معاونین کمپانی تویوتا و پاناسونیک از جمله برنامه های آموزشی این سفر است.
الگوبرداری از روش ها و فرآیندهای مدیریتی ژاپن و متعالی سازی تفکر مدیریتی و ایجاد انگیزش و الهام بخشی مدیران مجموعه مدیریتی مارون با هدف افزایش بهره وری فردی و سازمانی و چابک سازی از جمله اهداف این سفر است.
پیام اصلی کایزن به سازی و تلاش در انجام هر چه بهتر فعالیتها است.
از بندر ماهشهر تا توکیو بدنبال های تک/ آموزش مارونی ها به سبک مدیریت ژاپنی
دوره آموزشی کایزن ژاپن، با هدف اصلاح و به سازی مستمر با مشارکت جمعی از مدیران ارشد، مدیران میانی، سرپرستان شرکت پتروشیمی مارون در شهرهای اوزاکا و توکیو ژاپن از تاریخ 4شهریور در حال برگزاری است.
لینک کوتاه : https://karmihan.ir/?p=961
- نویسنده : مریم جم
- ارسال توسط : مریم جم
- منبع : روابط عمومی
- بدون دیدگاه
















